Blogger Layouts

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 15, 2011

Sempat ke aku..........?

Assalamualaikum.. lama btoi x update blog nih.. dari bulan januari kot.. =) Ari ni kira dh 5 ari dah smbung blajaq blek kat tgganu.. Tp..aku still xdak mood..& x dpat rsa semangat nak blajaq btoi2 awai2 minggu nih.. Aiiishhh.. apa nk jdi ngan aku nih.. =(



                      ~~ aku kan x sampai 15 minit study jd cm ni laa~~

Ttba ja aku ingat family kat umah.. ingat kat kampung.. mcm mna la tok wan aku skang..?? shat ka dya?? mcm mna dya dok sorg2.. Sblum 4hb Jun sblum ni.. tok ngan tok wan dok skali la.. tp tok aku dah  arwah & selamat kembali ke rahmatullah. Yg aku sedih, arwah meninggal kat airport kt umah aku bayan lepas.. Sblum tu, ada masa lg 10 mnit tok n tok wan aku nk check in security nk g umrah.. =) sdeh gla time tu.. So, time tu terpaksa la tok wan aku pon cancel g umrah.. Dah ajal arwah tok aku pd time 2..

                        ~~ pic sblum arwah solat subuh & lpas solat, arwah kembali ke rahmatullah~~


Dh jadi dpan mata aku sendiri.. aku takot.. Ajal & maut x kira tempat & masa... Sempat ka aku..............?? Sempat ka aku nk blas jasa mak bapak aku..?  Smpat ka aku nk tarbiyah diri aku..?? Sempat ka aku kahwen..??  =(  Bla aku pkir2 blek sepanjang 20 tahun aku idup, brapa byk bnda yg baik aq pnah wat?? Sket sgt kot.. Wawasan Diri Penuhi Dada dengan Ilmu .. Wawasan Agama .. Bekalan Masa Depan & Akhirat.. Sentiasa Mengharap Keredhaan Allah..

**MORAL dya.. :: Buat sehabis baik yang mungkin.. amal n kerja yg kta wat. Mna kita nk taw kan.. 2 last keja kta wat.. =)



No comments:

Post a Comment